Stopi v stik

Sharpdesk Mobile

Sharpove rešitve mobilnega tiskanja in skeniranja za popularne naprave iOS, Android™ ali Windows®
Izboljšajte prednosti mobilnega dela s Sharpdesk Mobile; Sharpovo zmogljivo vrhunsko aplikacijo za mobilno tiskanje in skeniranje. Uporabniki se lahko povežejo s podprtimi Sharpovimi večfunkcijskimi napravami prek brezžičnih omrežij z naprav iOS, Android™ ali Windows® za enostavno tiskanje, poenostavljeno skeniranje ali brezhibno povezovanje z drugimi aplikacijami.

Izboljšajte vaše mobilno delo s Sharpom

Tiskanje brez težav

Povežite se z brezžičnim omrežjem, izberite dokument, napravite predogled in tiskajte na podprti večfunkcijski napravi Sharp s podprte naprave iOS, Android ali Windows.

Poenostavljeno skeniranje

Skenirajte tiskane dokumente v datoteke PDF, JPEG, TIFF ali PNG iz Sharpove večfunkcijske na vašo mobilno napravo za enostaven dostop. Profil mobilne naprave lahko shranite kot "lokacijo za skeniranje" na večfunkcijski napravi za enostaven dostop.

Brezhibno povezovanje z drugimi aplikacijami

Sharpdesk Mobile omogoča brezhibno deljenje datotek z drugimi aplikacijami. Uporabnik lahko skenirane datoteke pripne k e-poštnem sporočilu, deli dokumente ali tiska datoteke iz drugih podprtih mobilnih aplikacij.

Funkcije

Podprte mobilne naprave

  • Mobilne naprave iOS* s sistemom iOS 6, 7 in 8
  • Mobilne naprave Android™ različice 2.3, 4.0, 4.1, 4.2, 4.3 in 4.4
    • Priporočena ločljivost zaslona: 800 x 480 slikovnih pik in višja
  • Mobilne naprave s sistemom Windows:
    • V1.2,3: Windows® 8 Pro, Windows® 8 Enterprise, Windows® 8.1 Pro, Windows® 8.1 Enterprise, Windows® RT in Windows® RT 8.1
    • V2.1.1: Windows® 8.1 Pro, Windows® 8.1 Enterprise in Windows® RT 8.1
    • Minimalne sistemske zahteve:  procesor 1GHz, 1GB RAM, 20 MB prostora na trdem disku in ločljivost zaslona 1024 x 768 slikovnih pik z grafiko DirectX® 9.  Priporočena ločljivost zaslona: 1366 x 768 slikovnih pik. Priporočen je zaslon na dotik.

Podprti datotečni formati

  • PDF**, šifrirani PDF**, kompaktni PDF**
  • TIFF
  • PNG***
  • JPEG

 

* Bonjour mora biti omogočen za samodejno prepoznavanje podprtih večfunkcijskih naprav
** Za tiskanje datotek PDF potrebujete PostScript Expansion Kit
*** Mobilne naprave Windows ne podpirajo PNG

Specifikacije

Tiskanje

  • Priročno tiskanje datotek PDF, JPEG, TIFF ali PNG z mobilne naprave s sistemom iOS, Android™ ali Windows®
  • Tiskanje datotek iz ostalih podprtih mobilnih aplikacij
  • Enostavno tiskanje besedil e-poštnih sporočil in priponk ali spletnih strani s podprtih mobilnih naprav

Skeniraj in deli

  • Skenirajte in shranjujte datoteke s podprte večfunkcijske naprave na mobilno napravo s sistemom iOS, Android™ ali Windows®
  • Vse nastavitve skeniranja in izvršitev lahko upravljate s podprte mobilne naprave
  • Hitro pošiljanje skeniranih datotek prek e-pošte s podprte mobilne naprave
  • Deljenje skeniranih datotek z ostalimi podprtimi mobilnimi aplikacijami

Nastavitev

  • Brezplačen prenos na voljo v Apple App Store, Google Play™ ali Windows® Store
  • Samodejno prepoznavanje in povezovanje s podprtimi večfunkcijskimi napravami Sharp
  • Ročno dodajanje podprte večfunkcijske naprave Sharp
  • Brez namestitve gonilnikov
  • Overjanje pristnosti uporabnika za izboljšano varnost

Pogosta vprašanja

  • Na splošno

    1. vpr.: Ni mi uspelo prenesti in namestiti aplikacije Sharpdesk Mobile na moji napravi.

    Preverite, če različico operacijskega sistema (OS) na vaši napravi podpira Sharpdesk Mobile. Če je mogoče, nadgradite OS naprave na različico, ki jo podpira aplikacija Sharpdesk Mobile (glejte spletno stran za podporo).

     

    2. vpr.: "Find Printers/Scanners" (Najdi tiskalnike/skenerje) traja zelo dolgo na napravah Android/Windows.

    Če je v isti del omrežja povezanih več naprav SNMP, bo samodejno iskanje trajalo dalj časa (pribl. 10 sekund na napravo). Omrežni tiskalniki/skenerji večinoma podpirajo SNMP.

     

    3. vpr.: Sličic nekaterih podatkov na seznamu skeniranih datotek ni mogoče prikazati.

    1. Če je prosti pomnilnik (RAM) preveč zaseden, se sličica predogleda ne ustvari. V tem primeru je prikazana  privzeta sličica predogleda. V splošnem lahko ponovno skeniranje dokumenta v nižji ločljivosti ali z večjim razmerjem stiskanja omogoči aplikaciji Sharpdesk Mobile, da ustvari sličico predogleda. Kljub temu funkcije, kot so tiskanje, pripenjanje e-pošti, pošiljanje v drugo aplikacijo ali upravljanje datotek s sliko delujejo pravilno.
    2. Ta aplikacija ne more ustvariti sličic predogleda/predogledov za nekatere datoteke, čeprav jih aplikacija lahko obdela. Glejte prilogo.

    4. vpr.: Na napravah iOS so sličice predogleda (npr. senca slike) pokvarjene za nekatere datoteke na seznamu skeniranih podatkov.

    Nekatere sličice predogleda datotek PDF, ki niso bile ustvarjene s skeniranjem, so lahko pokvarjene, kljub temu funkcije, kot so tiskanje, pripenjanje e-pošti, pošiljanje v drugo aplikacijo ali upravljanje datotek s sliko delujejo pravilno.

    5. vpr.: Ko izberem datoteko za predogled, se pojavi sporočilo "Can’t preview an image" (Predogled slike ni mogoč).

    1. Če je prosti pomnilnik (RAM) preveč zaseden, se sličica predogleda ne ustvari. Če prekinete nepotrebne aplikacije, boste morda omogočili prikaz sličice predogleda Sharpdesk Mobile. Kljub temu funkcije, kot so tiskanje, pripenjanje e-pošti, pošiljanje v drugo aplikacijo ali upravljanje datotek s sliko delujejo pravilno.
    2. Glejte 2. odgovor pri vpr. 1-3.

    6. vpr.: Na napravah iOS sličica predogleda ne ustreza velikosti zaslona, čeprav sem sliko že zmanjšal, kar je mogoče.

    To se lahko zgodi z iOS 4.3. Posodobite iOS na različice od 5 do 7 in tako lahko rešite težavo, funkcije, kljub temu pa funkcije, kot so tiskanje, pripenjanje e-pošti, pošiljanje v drugo aplikacijo ali upravljanje datotek s sliko delujejo pravilno, četudi ne posodobite različice iOS v napravi.

    7. vpr.: Skeniranje ali tiskanje ne deluje na napravah iOS z iOS 6.

    1. Lahko potrdimo, da je povezava z omrežjem Wi-Fi prekinjena takoj po vzpostavitvi povezave. V tem primeru lahko težavo rešite tako, da izbrišete nastavitev Wi-Fi in se ponovno povežete. Lahko tudi tapnete "Settings”>”General”>”Reset”>”Reset Network Settings”. Tapnite "Reset" (Ponastavitev) v pojavnem oknu in nato ponovno nastavite omrežne nastavitve.
    2. Potrdite različico Sharpdesk Mobile na vaši napravi in jo po potrebi posodobite na zadnjo različico.

    8. vpr.: Na napravah Windows 8/RT se lahko zatakne druga aplikacija, medtem ko teče ta aplikacija, kljub temu pa ta aplikacija ne more delovati, če je njena velikost na zaslonu manjša.

    Ta aplikacija ne more delovati kot zataknjena aplikacija. Potisnite ločilo, dokler se velikosti ne obrneta.

     

    9. vpr.: Kako lahko prikažem informacije o različici in pomoč na napravah Windows?

    Potegnite desni rob zaslona in prikažite čarobne gumbe. Nato tapnite "Settings” (Nastavitve). Tapnite "Permissions” (Dovoljenja) (“About” v sistemih Windows 8.1/RT 8.1) za prikaz informacij o različici. Tapnite "Help” (Pomoč) za prikaz pomoči.

     

    10. vpr.: V določenem primeru se ta aplikacija zaklene ali postane nestabilna.

    Če ste v to aplikacijo skenirali večje datoteke, lahko aplikacija uporabi prosti pomnilnik naprave do omejitve. V tem primeru lahko pride to tovrstnih situacij. Zaradi tega pride do napak skeniranja, tiskanja in aplikacije.

  • Nastavitve aplikacije

    1. vpr.: Tiskalniki/skenerji niso prikazani, ko tapnem "Find Printers/Scanners” (Najdi tiskalnike/skenerje) v "Printer/Scanner Settings" (Nastavitve tiskalnika/skenerja).

    1. Tiskalnike/skenerje morate povezati v isti del omrežja kot napravo v omrežju. Če so povezani v drug del omrežja kot naprava, tapnite "Add Manually" (Dodaj ročno) in vnesite IP-naslov tiskalnika/skenerja.
    2. Potrdite, da sta nastavitvi "Public Get Community” in "Enter Community String(s)” pravilno konfigurirani v "Settings”-“Application Settings”-“SNMP Settings”.

     

    2. vpr.: Ne morem tiskati na tiskalniku (skenirati iz skenerja) z "ročnim vnosom" IP naslova.

    1. Preverite, če so omogočene možnosti HTTP in FTP (ali Raw print) med omrežnimi deli, s katerimi je povezana naprava in tiskalnik/skener. V določenih okoljih je potrebno preverjanje za omrežno povezavo ali nastavitev proxy.
    2. Številka vrat, konfigurirana na tiskalniku, je lahko različna od številke vrat (privzeta je 21 ali 9100), vnesene na napravi pod "Add Manually” (Dodaj ročno). Preverite, da je številka vrat konfigurirana na tiskalniku na naslednji način in prilagodite konfiguracijo na napravi. Brskajte po spletni strani naprave tiskalnika z vašim spletnim brskalnikom, preverite številko vrat, konfigurirano v: [Application Settings]-[Setting for Print from the PC] (če nastavitev "Use Raw Print" v "Application Settings” ni izbrana) [Network Settings]-[Print Port Settings]-[Raw]jeziček (če je nastavitev "Use Raw Print” izbrana (obkljukana)).

    3. vpr.: Z možnostjo "Add Manually” (Dodaj ročno) lahko dodate IP-naslov enakega tiskalnika/skenerja, ki je bil že dodan na seznamu. (Obstaja več kot 2 tiskalnika/skenerja, ki imata enak IP-naslov, vendar so imena različna.)

    To upošteva specifikacije aplikacije Sharpdesk Mobile. Če tiskalnik/skener dodate ročno, je ime tiskalnika/skenerja IP-naslov. V primeru "Find Printers/Scanners” (Najdi tiskalnike/skenerje) je ime konfigurirano v tiskalniku/skenerju. Enakih imen ne morete dodati, lahko pa dodate različna imena.

  • Skeniranje

    1. vpr.: Skeniranja ni mogoče zaključiti z mobilne naprave.

    1. Te funkcije nekateri tiskalniki/skenerji ne podpirajo. Podprti modeli so navedeni na spletni strani. Morda je potrebna nadgradnja vdelane programske opreme.
    2. Nadzorna plošča skenerja naj prikazuje Domači zaslon.
    3. Če na skenerju ne morete uporabljati HTTP, ne more pošiljati skeniranih podatkov aplikaciji. Brskajte po spletni strani skenerja iz računalniškega spletnega brskalnika. Potrdite, da je [HTTP] omogočen v [Security Settings]-[Port Control]-[Server Port]. Če je nameščen modul Application Communication Module (MX-AMX2) ali External Account Module (MX-AMX3), potrdite, da je [HTTP] v [Sharp OSA(Extended Platform)] prav tako omogočen v [Security Settings]-[Port Control]-[Server Port].
    4. Ta funkcija ni podprta v V1.2.3 za Windows.

     

    2. vpr.: Če tapnem na gumb "Scan from (ime skenerja)” za prejem skeniranih podatkov, je po "Registering profile” (Registracija profila) prikazan napis "Profile Registration failed” (Registracija profila ni uspela) in aplikacija Sharpdesk Mobile ne preide v stanje čakanja.

    1. Glejte 1. odgovor pri vpr. 2-2.
    2. Če nadzorna plošča skenerja prikazuje seznam kontaktov, registracija profila ne bo uspela. Plošča ne sme prikazovati seznama kontaktov (ampak npr. Domači zaslon ali zaslon za kopiranje), nato skenirajte ponovno.
    3. Glejte 3. odgovor pri vpr. 3-1.
    4. Če skener ne more uporabljati HTTP, ne more pošiljati skeniranih podatkov aplikaciji. Brskajte po spletni strani skenerja iz računalniškega spletnega brskalnika. Potrdite, da je [HTTP] omogočen v [Security Settings]-[Port Control]-[Server Port].

     

    3. vpr.: Ko tapnem gumb "Scan from (ime skenerja)” za prejem skeniranih podatkov, se po "Registraciji profila" prikaže "Your Profile is already registered with the selected MFP. Would you like to overwrite it?” (Vaš profil je že registriran z izbrano večfunkcijsko napravo. Ali ga želite prepisati?)

    Ime, ki je enako "prikaznemu imenu”, ki je konfigurirano v Sharpdesk Mobile, je bilo že registrirano v kontaktih skenerja. Če je uporabnik že kdaj uporabljal Sharpdesk Mobile z izključeno možnostjo "Profile Automatic Delete” (Samodejno brisanje profila), izberite "Overwrite” (Prepiši) in nadaljujte postopek.

    Če je bilo to ime že registrirano v kontaktih skenerja, preden je uporabnik začel uporabljati Sharpdesk Mobile, je bil morda cilj vnosa nastavljen na računalnik, ki ga uporabnik uporablja, ali na e-poštni naslov uporabnika. V tem primeru tapnite "Cancel” (Prekliči) in prekličite postopek, uredite "Display name” (Prikazno ime), konfigurirano v Sharpdesk Mobile, in skenirajte ponovno.

    4. vpr.: Vnos v mojo napravo je bil po prejemu skeniranih podatkov puščen v kontaktih skenerja.

    Tapnite "Setting” (Nastavitev) v zgornjem meniju, nato tapnite "Application Settings” (Nastavitve naprave). Preverite, če je možnost "Profile Automatic Delete” nastavljena na "O(IZKL.)”. Če je možnost vključena "I(ON)”, spremenite nastavitev na "O(OFF)”. Vnos na skenerju lahko izbrišete tako, da obiščete kontakte [Address Book] na spletni strani skenerja.

     

    5. vpr.: Po prejemu skeniranih podatkov se prikaže napis "Profile Registration Failed” (Registracija profila ni uspela).

    1. Do tega lahko pride, če so po pritisku gumba Start na skenerju prikazani kontakti. V tem primeru je naprava uspešno prejela skenirane podatke.
    2. Obiščite spletno stran skenerja z računalnikom. Če je možnost [System Settings]-[Image Send Settings]-[Operation Settings]-[Default Settings] jeziček-[Hold Settings for a while after scanning has been completed] označen, odznačite okence.
    3. Če nobena od zgornjih rešitev ni rešila težave, tapnite "Settings”-“Application Settings” in nastavite "Profile Automatic Delete” na izkl. "O(OFF)”, nato sporočilo ne bo več prikazano. Čeprav profil lahko ostane v skenerju, lahko uporabnik izbriše profil iz kontaktov spletne strani skenerja.

     

    6. vpr.: Ker naprava uporablja stalen IP naslov in vedno uporablja isti skener, ne želim, da je vnos v imeniku izbrisan.

    Tapnite "Settings” (Nastavitve) v zgornjem meniju zaslona naprave, nato tapnite "Application Settings” (Nastavitve aplikacije). Preverite, če je možnost "Profile Automatic Delete” izključena "O(OFF)”. Če je vključena "I(ON)”, spremenite nastavitev na "O(OFF)”.

     

    7. vpr.: Datoteka, prejeta s skenerja, se ne pojavi na seznamu "Natisni” "Pripni e-pošti” "Pošlji aplikaciji” ali "Upravljaj datoteke”.

    S temi funkcijami so prikazane samo datoteke, shranjene s funkcijo "skeniranja”. "Shranjevanje” morate opraviti med pregledovanjem prejetih skeniranih podatkov.

     

    8. vpr.: Med napravami iOS je bila moja naprava v stanju čakanja in dokument se je skeniral, vendar naprava ne prejme skeniranih podatkov, ali pa se aplikacija nepričakovano zaustavi.

    Do tega lahko pride, če je bil v imenu datoteke, nastavljenem v nastavitvah pošiljanja skenerja, uporabljen znak, ki ni ascii. Pri poimenovanju uporabite samo znake ascii.

    9. vpr.: Med napravami Android je bila moja naprava v stanju čakanja in dokument se je skeniral, vendar naprava ne prejme skeniranih podatkov, ali pa je ime datoteke prazno.

    Do tega lahko pride, če je bil v imenu datoteke, nastavljenem v nastavitvah pošiljanja skenerja, uporabljen znak, ki ni ascii. Pri poimenovanju uporabite samo znake ascii.

     

    10. vpr.: Med napravami Windows je bila moja naprava v stanju čakanja in dokument se je skeniral, vendar naprava ne prejme skeniranih podatkov.

    1. Če ste na vaši napravi Windows namestili orodje Network Scanner Tool, morda skenirani podatki ne bodo sprejeti. Spremenite številko vrat v jezičku [System Options] v orodju Network Scanner Tool.
    2. Požarni zid Windows vaše naprave morda blokira prihajajoče komunikacije s skenerja. Ustvarite novo pravilo, ki omogoča komunikacijo TCP prek vrat 4687 v požarnem zidu Windows (za to boste morda potrebovali skrbniške pravice).

     

    11. vpr.: V določenem primeru je skeniranje neuspešno, če skeniram dokument z večjim številom strani.

    Ko vaša naprava preklopi v stanje spanja med skeniranjem dokumenta, bo skeniranje neuspešno. Onemogočite nastavitev spanja vaše naprave.

  • Tiskanje

    1. vpr.: Tiskanje iz Sharpdesk Mobile ne deluje.

    1. Preverite, če je v tiskalniku nameščen Printer Expansion Kit (razširitveni paket tiskalnika), kamor želite natisniti datoteko.
    2. Preverite, če sta dovoljeni možnosti FTP ali Raw print med omrežjem, s katerim sta povezana naprava in tiskalnik. V določenih okoljih je potrebno preverjanje za omrežno povezavo ali nastavitev proxy.
    3. Omrežna vrata za FTP se lahko v tiskalniku spremenijo po iskanju tiskalnikov/skenerjev (Find Printers/Scanners). Preverite nastavitev vrat FTP z enakim postopkom kot pri 2. vprašanju v 2-2.
    4. Če je v tiskalniku nastavljeno preverjanje pristnosti, tapnite "Settings”-“User Settings” in potrdite, da sta Login Name (Ime za prijavo) in Password (Geslo) pravilno nastavljena.
    5. Ker je omrežna povezava lahko nestabilna, preverite omrežno povezavo in znova opravite "tiskanje”.

     

    2. vpr.: Pri tiskanju PDF datoteke je prišlo do velikega števila neznanih znakov.

    1. Preverite, če je v tiskalniku nameščen PS3 Expansion Kit (razširitveni paket tiskalnika), kamor želite natisniti datoteko.
    2. V nekaterih primerih lahko do tega pride, če omrežne povezave postanejo nestabilne kmalu po začetku tiskanja na tiskalniku. (V tem primeru "Job Queue” (Vrsta opravil) možnosti Job Status (Stanje opravila) na upravljalni plošči tiskalnika prikazuje "unknown” (neznano).)
    3. Do tega lahko pride, če vaša naprava ne sprejema močnega Wi-Fi signala. Ne uporabljajte vaše naprave na mestih s slabim signalom in poiščite močnejšega.

     

    3. vpr.: Na seznamu dokumentov, ki so bili sprejeti prek Sharpdesk Mobile, je prikazan samo napis “Select File” (Izberi datoteko).

    Če tiskate datoteko, ki jo je shranila druga aplikacija, zaženite aplikacijo, odprite datoteko in jo pošljite v Sharpdesk Mobile. Datoteko aplikacija Sharpdesk Mobile nato lahko natisne.

    4. vpr.: Povečevanje/pomanjševanje/pomikanje s prsti po sliki ne deluje po izbiri datoteke za tiskanje in predogled.

    1. Če slike ne morete povečati/pomanjšati, je ta morda že povečana ali pomanjšana do konca. Če se ne morete pomikati po sliki, je to morda zato, ker je slika/datoteka že povečana/pomanjšana za prilagoditev velikosti zaslona.
    2. Če uporabljate naprave iOS, povečevanje/pomanjševanje/pomikanje s prsti uporabljajte tako, da se ne dotaknete območja gumba "Print to (ime tiskalnika)” (območje zaslona, kjer je jeziček na desnem robu).

     

    5. vpr.: Pri napravah iOS je prikazano sporočilo "Reading file is failed" (Branje datoteke ni uspelo), ko izberem datoteko v zaslonu "Photos” (Fotografije).

    Če napravo iOS uporabljate s sistemom iOS 4.3 do 5 preverite, da je nastavitev [Location Services] nastavljena na [ON] (VKL.) v [Settings]-[Location Services] na vaših napravah iOS. Če uporabljate napravo iOS s sistemom iOS 6 ali 7, preverite, da je dostop do [Photos] (Fotografije) dovoljen za to aplikacijo. [Settings]-[Privacy]-[Photos] za prikaz seznama aplikacij, nato poiščite "Sharpdesk Mobile” in nastavite na [ON] (VKL.).

     

    6. vpr.: Predogled e-pošte ni mogoč na različici aplikacije iOS/Android.

    1. Prepričajte se, da je naprava povezana v omrežje.
    2. Prepričajte se, da so nastavitve e-pošte v tej aplikaciji ustrezno nastavljene. Vaš strežnik za e-pošto mora podpirati IMAP4.
    3. Če vaš e-poštni strežnik in tiskalnik/skener ni povezan v isto omrežje, predogled e-pošte ni mogoč, ko je naprava povezana v omrežje, kamor je povezan tudi tiskalnik. Povežite napravo v omrežje, kamor je povezan tudi vaš e-poštni strežnik.

    7. vpr.: Tiskanje e-pošte ni mogoče na različici aplikacije iOS/Android/Windows.

    1. Tiskate lahko e-pošto z besedilom ali v formatu HTML. Drugih formatov (npr. obogateno besedilo) ni mogoče tiskati.
    2. Če vaš e-poštni strežnik in tiskalnik nista povezana v isto omrežje, tiskanje e-pošte ni mogoče, ko je naprava povezana v omrežje, kamor je povezan tudi tiskalnik. Po izbiri e-pošte za tiskanje povežite napravo v omrežje, kamor je povezan tudi vaš tiskalnik.

     

    8. vpr.: E-pošte ni mogoče tiskati z različice aplikacije Windows (V2.0).

    Deljenje besedila e-pošte iz namizne e-poštne aplikacije ni podprto. Uporabite aplikacijo Mail (v Windows Store).

     

    9. vpr.: Spletnih strani ni mogoče tiskati/po njih brskati na različicah aplikacije iOS/Android/Windows. (opomba) različica Windows ne podpira brskanja po spletnih straneh.

    1. Prepričajte se, da je naprava povezana v omrežje.
    2. Če vaš spletni strežnik in tiskalnik nista povezana v isto omrežje, vaša naprava ne more dostopati do spletne strani, ko je naprava povezana v omrežje, kamor je povezan tudi tiskalnik, in obratno. Po izbiri spletnih strani za tiskanje povežite napravo v omrežje, kamor je povezan tudi vaš tiskalnik.
    3. Brskanje po spletnih straneh, ki niso v formatu HTML, ni mogoče. Spletne strani te aplikacije ne morete natisniti. Kljub temu lahko brskate po straneh v formatu HTML, čeprav nimajo končnice .html (ali .html), prav tako jih lahko natisnete.

     

    10. vpr.: Spletnih strani ni mogoče tiskati z različice aplikacije Windows (V2.0).

    Deljenje spletne strani iz namizne aplikacije brskalnika ni podprto. Uporabite Internet Explorer v aplikaciji Windows Store.

  • Pripni e-pošti

    1. vpr.: Ko tapnem na gumb "Attach to E-mail” (Pripni e-pošti) po izbiri datoteke, se pokaže aplikacija za e-pošto, vendar pripeta slika izgleda vodoravno (vertikalno) daljša.

    Zaradi specifikacije e-poštne aplikacije, je določena izvorna slika lahko prikazana v nepravilnem razmerju višina/širina. Pripeta slika bo poslana s pravilnim razmerjem.

  • Pošlji v aplikacijo

    1. vpr.: Aplikacija, kateri želim poslati datoteko, ni na seznamu, če izberem datoteko in tapnem “Send to Application" (Pošlji aplikaciji).

    1. Sharpdesk Mobile podpira samo formate JPEG, TIFF, PDF (vklj. PDF z visoko kompresijo in šifrirani PDF) ter PNG (razen različice Windows V1.2.3). Aplikacije na seznamu "Pošlji v aplikacijo” so tiste, katerim lahko Sharpdesk Mobile pošlje te datotečne formate. Glede datotečnih formatov, ki jih aplikacija lahko uporabi, preglejte priročnik za uporabo ali dokument s pomočjo posamezne aplikacije.
    2. Če uporabljate napravo iOS z iOS 5 ali starejšim sistemom, je prikazanih do 9 aplikacij. Če aplikacija "Sharpdesk Mobile” ni prikazana, odstranite nepotrebne aplikacije.
  • Tiskanje iz druge aplikacije

    1. vpr.: Če uporabljate sistem Windows, nekatere aplikacije delijo povezavo do izbrane datoteke namesto datoteke same. V tem primeru se aplikacija Sharpdesk Mobile ne pojavi v čarobnem gumbu Share (Deli), saj ne more dostopati do povezave datoteke.

    1. Sharpdesk Mobile podpira samo formate JPEG, TIFF, PDF (vklj. PDF z visoko kompresijo in šifrirani PDF) ter PNG (razen različice Windows V1.2.3). Če pošiljate datoteke v teh formatih, bo "Sharpdesk Mobile” prikazan.
    2. Če uporabljate napravo iOS z iOS 5 ali starejšim sistemom, je prikazanih do 9 aplikacij. Če aplikacija "Sharpdesk Mobile” ni prikazana, odstranite nepotrebne aplikacije.
    3. Če uporabljate sistem Windows, nekatere aplikacije delijo povezavo do izbrane datoteke namesto datoteke same. V tem primeru se aplikacija Sharpdesk Mobile ne pojavi v čarobnem gumbu Share (Deli), saj ne more dostopati do povezave datoteke.
  • Upravljaj datoteke

    1. vpr.: Mape ni mogoče izbrisati na napravah s sistemom Windows.

    Če v določeni mapi obstajajo datoteke z nepodprtimi datotečnimi formati (npr. DOC ali TXT), mape ni mogoče izbrisati (prikazano je sporočilo o napaki).

     

    2. vpr.: Map/datotek ni mogoče premakniti na napravah s sistemom Windows.

    Če v ciljni mapi obstajajo mape/datoteke z istim imenom, datotek/map ni mogoče premakniti (prikazano je sporočilo o napaki).

Uporabniški priročnik

Za informacije o dodajanju tiskalnika/skenerja, tiskanju dokumenta ali fotografije, skeniranju v Sharpdesk Mobile, uporabi e-pošte za deljenje datotek in drugih podprtih mobilnih aplikacijah izberite spodnjo povezavo in si oglejte preprost vodič za napravo iPhone, iPad ali Android.