Stopi v stik

Servisni zahtevki

V primeru izdelka v okvari ali kakršne koli servisne težave, stopite v stik z vašim trgovcem ali monterjem. Okvarjeni izdelek pa lahko registrirate tudi tu. Če želite vpisati okvarjen izdelek, se morate najprej registrirati pri SHARPOVI e-storitvi. Za to kliknite v kvadratek Sharp eService - Registracija. V eService boste morali vnesti nekaj informacij. To območje vam bomo odklenili in prejeli boste vaše podatke za vpis. Nato kliknite v kvadratek Sharp eService - Prijava.

Poprodajna podpora – stopite v stik

Če imate vprašanja glede:

- Solarnih modulov
- Akumulatorskih rešitev
- Energetskega upravljanja
- LED-osvetlitve

nam prek kontaktnega obrazca pošljite sporočilo:

Solarni moduli – garancijski pogoji

Vaš SHARPOV solarni modul je bil izdelan v skladu z najnovejšimi standardi, s pozornostjo in kakovostjo.

Če želite prejeti garancijsko kartico za vaš izdelek, v področju z izdelki izberite vrsto modula.

Če iščete pretekle garancijske kartice proizvajalca, nam pišite.

Ne pozabite, da garancijska kartica proizvajalca ne vpliva na vašo garancijo, ki vam jo ponuja trgovec.

Solarni moduli – zamenjava in ponoven vklop

Ali potrebujete Sharpov modul iz pretekle ponudbe? Sharp ima na voljo zalogo združljivih modulov, ki so ustrezni za pretekle serije. Prek kontaktnega obrazca nam pošljite sporočilo: