Stopi v stik

Optimizirane programske rešitve

Ne glede na to, ali delujete v manjši delovni skupini, zaposlenem oddelku ali v sofisticiranih prostorih za tiskanje, Sharpovi večfunkcijski tiskalniki (MFP) so vedno odlična izbira za tiskanje, kopiranje in skeniranje. Ali ste vedeli, da lahko storijo še veliko več, če jih uporabljate z našim naborom Optimiziranih programskih rešitev?

S programskimi rešitvami za izboljšanje vsakega koraka upravljanja dokumentov, vključno z nadzorom dokumentov, upravljanjem delovnih procesov, varnim shranjevanjem dokumentov, skeniranjem dokumentov in več, vam ponujamo prav vse, kar potrebujete za izboljšanje produktivnosti in nadzor stroškov.

  • Upravljanje proizvodnje

    Naše Optimizirane rešitve tiskanja ponujajo enostaven način za upravljanje vaših tiskalnikov in zmanjševanje stroškov. Programska oprema za upravljanje proizvodnje omogoča natančen vpogled v uporabo vaših tiskalnikov, kdo jih uporablja in kdaj, lahko pa na primer tudi upravljate pravice za dostop do vsakega tiskalnika v vašem omrežju. Na voljo so tudi informacije, ki jih potrebujete za to, da so pravi tiskalniki na pravih mestih za optimalno učinkovitost.

  • Zajemanje dokumentov

    Naše Optimizirane rešitve skeniranja prinašajo hitrost in učinkovitost zajemanja dokumentov. Skeniranje, označevanje, arhiviranje, distribucija, prejemanje: vsa ta časovno intenzivna opravila lahko izvedete tudi samodejno, ko skenirate, ali pa v nekaj sekundah z dotikom zaslona na dotik večfunkcijske naprave. Zajemanje dokumentov še nikoli ni bilo enostavneje.

  • Mobilne aplikacije

    Vsi se zanašamo na telefone in tablične računalnike, da ostajamo v stiku in imamo dostop do informacij. naše Optimizirane mobilne rešitve omogočajo popolno integracijo mobilnih naprav vseh vrst v vaše omrežje. Naše mobilne aplikacije poleg tega, da omogočajo enostaven način za tiskanje podatkov s telefonov, tabličnih računalnikov in računalnikov, pomagajo varno skenirati in deliti dokumente tudi izven pisarne.

  • Upravljanje dokumentov in delovni proces obdelave dokumentov

    Naše Optimizirane rešitve delovnih procesov vaši celotni ekipi pomagajo izboljšati učinkovitost s poenostavljanjem opravil, ki se ponavljajo. Sedaj lahko skenirate dokumente in jih pošljete neposredno v aplikacijo, osebi ali poslovnem oddelku, ki jih potrebuje.

    Bodisi v oblaku ali na lastnih strežnikih, Sharpova programska oprema za upravljanje dokumentov omogoča razpoložljivost informacij, ki so pomembne za vaš posel, za pooblaščene zaposlene – kadarkoli in kjerkoli, na praktično vsaki napravi, vključno s telefoni in tabličnimi računalniki.

  • Upravljanje naprav

    Tiskalniki, kopirni stroji in večfunkcijske naprave zahtevajo nenehno pozornost – tudi če potrebujejo samo toner in papir. Lahko imate samo nekaj tiskalnikov, ali pa nekaj sto, Sharpove Optimizirane rešitve upravljanja in programska oprema upravljanja naprav vam olajšajo življenje. Prekinitve so bistveno zmanjšane, prav tako čas nedelovanja, zato se ohranja produktivnost v vsaki delovni skupini.

  • Pre-press in programska oprema za upravljanje opravil za tiskalnike proizvodnega razreda

    Za produkcijska okolja ponujamo Optimizirane rešitve Pre-Press in rešitve upravljanja opravil. Intuitiven vmesnik z metodo povleci in spusti vam daje preprost nadzor nad vsakim opravilom, saj lahko izberete izhodno napravo, opravilom postavite prioritete, usklajujete delovne obremenitve in še veliko več.

    Priročna funkcija predogleda opravila omogoča preverjanje opravil, preden zaženete vrsto za tiskanje, večja opravila lahko razdelite med napravami, da vsaj podvojite efektivno hitrost izpisa in uporabite elektronsko zaznamovanje opravil z listki za pospešen in poenostavljen delovni proces.